Se olisi sitten viikon viimeinen päivä takana niin ja tietty se ensimmäinen viikko tässä mun loppuelämän projektissa. Hyvin on virtaa ja energiaa riittänyt. Tosin tän päivän olen ottanut lähinnä levon kannalta. Huomenna sitten nousen tuolla salilla tanita vaa´alle ja katson totuuden menneestä viikosta. Mieli kyllä on nyt hyvä, näyttää se vaaka sitten mitä tahansa. En ole kertaakaan sortunut mihinkään naposteluun vaan olen lujasti pysynyt pusseissa ja syönyt ne kolme päivässä. Vettä olisin voinut tosin juoda vähän enemmänkin mutta nyt totuttelen sen juontiin ja lisään pikku hiljaa. Keskiarvona varmaan on se 2-3 litraa mennyt per päivä. Muutenkin tämä eka viikko meni tosi nopeasti. Tänään on muutaman kerran ollut nälän tuntua mutta vedellä olen saanut sen pidettyä kurissa. Vessassa saa juosta alvarinsa edelleen ja mikä ilahduttavaa myös isolla hädällä pari kertaa päivässä joka todella on minulle ihan uutta kun ennen kerran pari viikossa. Syy tähän on että minulta on sappi poistettu ja kun kysyin terveyskonsultilta miksi nyt sitten saan usean kerran päivässä istua pöntöllä isolla hädällä hän vastasi että ehkä suoliini on kertynyt kuona-aineita jotka nyt poistuvat. Huomenna olis sit myös toi kuntosali ohjelman teko... Nyt maistuu uni ja huomenna aloitetaan uutta viikkoa innolla.
sunnuntai, 18. tammikuu 2009
Kommentit